مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

سلام دوستان امیدوارم بتوانم کمکی به شما کرده باشم website:www.agr-machine.blogsky.com **** email:Rvd.takta@yahoo.com
مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

سلام دوستان امیدوارم بتوانم کمکی به شما کرده باشم website:www.agr-machine.blogsky.com **** email:Rvd.takta@yahoo.com

شانه برش طراحی شده در نرم افزار کتیا

 




نظرات 5 + ارسال نظر
khaledian دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:39

با سلام و خسته نباشید اگر امکانش هست این فایل را برام بفرستیدبا تشکر از زحمات بی پایان حضرت عالی.

محمدعلی اصغری جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 11:50

با سلام میتونی برام فایلشو بفرسی اگه بتونم میخوام تو پایان نامه ام ازش استفاده کنم با شکر از زحمت و تبحری که شما برای طراحی این فایل کشیدید

s شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 13:57

با سلام و خسته نباشید لطفا اگه امکانش هست فایل های طراحی شانه برش رو برا منم بفرستید برا پایان نامه ارشدم لازمش دارم.

عبداله دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 13:49

با سلام خدمت شما براد عزیز منم برای پروژه خودم دنبال طرح میگردم اما نمیدونم چی بدم لطف کنید کمکم کنید ممنون میشم اگه طرح های که دارید بدین در عوض هرچی باشه کمکتون میکنم اگر امکانش هست برام فایلاشو ایمیل کنید . با تشکر

امیرعلی شنبه 29 آذر 1393 ساعت 10:26

سلام و عرض ادب ب شما مهندس و هم رشته ای خودم
ممنون از سایت خوبتون
خواستم بگم اگه میشه لطف کنی و فایل کتیای شانه برش رو برای پروژه درسیم ک قسمتیش شانه برشه و نزدیک امتحاناتیم و فرصت ندارم بفرستید برام ...البته خیلی وقت ندارم هر چه زودتر اگه شده همین امروز باشه بهتر از حتی فرداس...
لطف میکنید
پیشاپیش از لطف و کمکتون صمیمانه تشکر می کنم
موفق و پیروز
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد