مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

سلام دوستان امیدوارم بتوانم کمکی به شما کرده باشم website:www.agr-machine.blogsky.com **** email:Rvd.takta@yahoo.com
مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

مکانیک ماشین های کشاورزی (مکانیک بیوسیستم)

سلام دوستان امیدوارم بتوانم کمکی به شما کرده باشم website:www.agr-machine.blogsky.com **** email:Rvd.takta@yahoo.com

نقش رادیاتور در پروسه انتقال حرارت موتور


Download


 


نظرات 1 + ارسال نظر
جاوید دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 21:04

با سلام
وبلاگ مفیدی در زمینه ماشینهای کشاورزی دارید.یک سوال از شما داشتم من عاشق تعمیرات تراکتورهای فوق سنگین مدرن امروزی هستم چگونه میتوانم در دوره های اموزشی شرکتهای تراکتور های خارجی شرکت کنم.ودیگر اینکه برای ارشد بین مکانیک خودرو ماشینهای کشاورزی مردد هستم کدام را بخوانم با توجه به اینکه به تعمیرات موتور علاقه شدیدی دارم لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر فراون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد